Capitalul


 

Un tata daduse cu ceara caroseria masinii, iar acum o freca cu grija pentru a-i da luciu. Baiatul sau de unsprezece ani îl ajuta, frecând cu cârpa barele de protectie.
„Vezi, draga”, spunea tatal, „masina este un capital al familiei, trebuie s-o îngrijim, sa-i acordam atentie si timp.”
„Sigur, tata.”
„Asa fiule!”
Urma un moment de tacere.
„Atunci eu nu sunt un capital al familiei,” sopti încet baiatul.
„Dar de ce?”
„Tu nu ai niciodata timp pentru mine.”

Care este capitalul tau familial?

Un prieten de-al meu are un baiat mort dupa baschet, iar prietenului meu nu i-a placut niciodata baschetuI. Dar într-o vara, îsi sacrifica toate zilele libere pentru a-si duce fiul sa vada toate meciurile echipei nationale în campionatele europene de baschet. Calatoria lua mai bine de trei saptamâni si costa o suma maricica.
La întoarcere, prietenul meu fu întrebat: „Dar chiar atât de mult îti place baschetul?”
„Deloc”, raspunse. „Dar îmi iubesc mult baiatul!”

Lasă un răspuns

